05 maaliskuuta, 2011

Poseerausta ja jotain sinnepäin....

Poseerauskuvien ottaminen vilkkaista pennuista saattaa olla joskus haasteellinen tehtävä, useampia otoksia kun räpsii niin niistä sitten voi jopa löytää jotain julkaistavaakin, tai sitten ei...
Vinku ainakin osaa sievästi istua paikallaan, no ehkä on hyvä ihan vähän olla pitämässä


Osaahan se isopoika seistäkkin hienosti, ei voi vielä vaatia enempää..
eteenpäin olisi ollut kiva ottaa edes muutama askel...



Pilkku on hiukan tympääntyneen näköinen.... eiks tässä nyt vois jo tapahtua jotain... hei...tässä istutaa ihan paikallaa.....






.....ja nyt mulle riitti..en suostu enää olee paikalla, toi räpsii sitä paitsi kirkkaalla valollla... onks se sit vai reiluu........
kato.. mä osaan seistä ku sakemanni.... ai ei kuulu collien tyylii....
mut jos mä haluun...




Pasi hurmaa taas.... voiko sulosempaa ilmettä enää kehittää....
"katsekontaktia" pienestä pitäen.....



Joo.. seison kyl paikallaa..mut tuol on jotain... oota mä katon eka... mikä siel välkkyy...






Hertta taitaa olla porukan ainoa mannekiini...tai sitte muuten vaan fiksu.......







....Hertta vetää kuvaus session kunnialla läpi niin pääsee nopeampaa leikkimään takasin...
..pidä vaa mun päätä en ite jaksaiska..






2 kommenttia:

  1. :) Osaan seistä kuin sakemanni. :D
    Jälleen hymy huulilla kun käy täällä P&P seikkailuja vilkuilemassa. Pikkuisilla vain on niin loistavat nimet että.

    T. Riikka Espoosta

    VastaaPoista
  2. Kiitos, pitäisi vaan muistaa päivitellä tätä useimmin. Tuppaaa aika menemään siivillä noiden palleroisten kanssa.
    T. Anne

    VastaaPoista